TK's back!!!

Nu är jag tillbaka. TK's back in the game! Det är så MÅNGA som har tjatat på mig att börja skriva igen (typ 3 stycken), och då får man väl ta och göra det. Ställa upp för laget liksom. Sooooooo.... whats new...?

...inget egentligen. Jag jobbar just nu fulltid på mitt nya jobb (som assistent åt en vilsen amerikan (Rob/Bobban/Robert) som för en gång skull ligger stilla och sover ;) Det tar på krafterna, men jag har nog aldrig haft ett mysigare jobb faktiskt. Min älskling.

Idag är det 4th of july! En stor dag i USA. Bobban lagade amerikanska pannkakor till frukost. As gott. Men man bli alltid så himla mätt! Det är helt sjukt. Smör, sirap, smör och så lite mer sirap.... och smör. Vi har även satt upp en stoooor amerikans flagga utanför huset. Och så ska vi äta skaldjur. Typ amerikanskt.. nästan. Vi åkte även iväg till Lundbybadet så det lilla gossen fick plaska i poolen. Han gillar inte havet nämligen. För kallt och för mycket maneter.. och hajar (säger han).






Men nu ska vi inte prata om lill bobban mer utan vi ska prata om MIG!
....jag har startat ett eget företag. HAHAHA! Gud vad ska jag med det till undrar jag? Ja, men så är det iaf. Jag har ett företag så om det är någon som vill ha hjälp med lite grafisk design shit så är det bara att kontakta mig.

Ha en mysig fredags kväll i solen för det ska vi ha!
Happy 4th of July!!!

*TK*


Kommentarer
Postat av: fatima

jag tjatade aldrig men jag tänkte tanken, följer din blogg serrö :) hoppas allt väl med dig!

kram fatima

2008-07-05 @ 00:58:19
URL: http://mason.blogg.se/
Postat av: shadi

hahaha.. klippet... you go girl..

2008-07-12 @ 21:12:08
URL: http://shejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0