Pukie

...ahhh jag mår jätte illa! Jag har vart på Liseberg idag och.. jag tror jag börjar bli gammal. Jag mår illa efter varje åktur. Det har aldrig hänt mig innan.

Men om vi bortser från illamåendet var det en jätte mysig dag. Först lite walking i stan med lil sis. Åt lite sushi på ett nytt ställe vi hittade. Det ligger i Nordstan och heter Slimfood eller nåt hehe. AS GOD sushi. Jag brukar alltid bli lite illamående när jag äter för mycket av det men.. nope, inte nu. Det var som godis.

Efter två SVETTIGA timmar i stan bar vi oss av till ännu några svettiga timmar på Liseberg med Nea, Nina, Zerjon och hans sköna lillasyster som var på besök från Sthlm. Jätte kul hade vi. Speciellt när vi trängde oss in alla fem tjejer i en liten virvelvind-vagn och skrek som fjortis-grisar.

Men, nu ska TK gå och lägga sig. Läsa sin engelska bok (som handlar om en överviktig tjej som blir utskämd i en artikel skriven av sitt ex om hur det är att älska en "larger woman". Fin handling.) och krama BigBobban (ett gult meterstort lejon med kalsonger....).



Over and out.
TK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0