Melbourne = otursstad

..inom loppet av fem dagar har Jossan tappat bort sina akta Dior sunnies, forstort sin nya vita klanning, hennes kamera har gatt sonder, fatt nagot skumt i drinken (mojligtvis nan kul drog... :S ), forlorat ett internetkort med massa pengar pa... och till sist gjort sonder sina NYA solglasogon.

Nu har aven jag drabbats. Jag lamnade in min iPod pa lagning (javla Apple). "We are calling you when it's ready..!!" perfekt ju. Har jag fatt tillbaka den an? ....ehehehe.... neeej.
Pa mandag morgon tar jag ett plan till Brisbane. Idag ar det lordag.
Har reparationsbutiken oppet under helgen?! NEJ!
UNDERBART... buhuhuh jag orkar inteeee.

...pa tal om nat helt annat. Ni dar hemma ska vara glada att ni har gratis internet!! Sa javla dyrt ar det har.... 5 dollar for en timma. :(:(:(

...vilket positivt inlagg.

Nu ska jag strax laga middag!! (Sallads wraps.. tredje dagen i rad. Spannande...)

Miss you allihopa!!
Er TK

Kommentarer
Postat av: teresa

tk är ditt nya namn.

2008-01-13 @ 19:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0