Hej everybody allihopa

Nu sitter jag har... i Melbourne... halv forkyld... halvbakis ... trott som fan.
Men jag e glad anda!

Ville bara saga att jag saknar alla mina alskade vanner dar hemma sa mkt sa jag dor!!
tanker pa er jatte ofta...

....och sa har jag blivit astjock for er inte inte redan visste det haha. fan alltsa det ar inte okej. mina farhagor besannades. jag kommer komma hem som en kottbulle. men det ar val bara att acceptera....  :)
Men jag e glad anda!!
;;eller neh just det ar jag inte glad over.

men nanting jag e glad over ar att jag ska aka till NYC snart igen!!
Ska pussa pa alla mina alsklingar dar borta!!!!!!!!!
och sa ska L bli av med NYC-oskulden ocksa :P oh yeah vad kul vi ska ha

love uuuuu
K

Kommentarer
Postat av: L

vilken oskuld? jag har varit där :D hihi! puss

2008-01-09 @ 19:28:26
Postat av: L

vilken oskuld? jag har varit där :D hihi! puss

2008-01-09 @ 19:29:39
Postat av: K

JUST DET.. hahaha. fast inte med mig iaf :)

2008-01-10 @ 01:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0