Bored

Klockan ar 11 pa dagen... det ar 41 grader ute.. stralande sol. Men vad gor jag? JAG SITTER VID DATORN. Och varfor da? FOR ATT JOSSAN AR BAKIS.

Ja, sa ar det nar man reser ihop med nagan. Man maste hela tiden anpassa sig. Okej, jag kan ju ta och aka till stranden sjalv. Men for det forsta, sa ar det inte kul, och for det andra, sa vet jag inte vart den ligger.

Hata Goon.
Goon ar en backpackers basta "van". 4 liter vin for 70 kr typ. Kan aldrig sluta bra haha...

Jag traffade en rolig japan idag nar jag at frukost sjalv (Jossan var typ medvetslos).. Han hette Takido eller nat. Man traffar sa mkt roligt o konstigt folk pa sanna har resor! Mest kanadensare, britter, tyskar och svenskar. Jag har bara traffat EN enda fran USA. Han hette Jameal och var 35 ar och halv gay som sagt upp sig fran jobbet for att aka o resa. Harlig grabb.

Igar borjade mitt nya liv har under resan. Igen. Fran och med nu sa blir det SALLAD 24/7. Det ar INTE okej att se ut sa som jag gor just nu. Seriost. F*n vad jag saknar dansen, mitt gym, nyttig mat..... osv. Det ar typ omojligt att vara halsosam har borta. Och sa dricker man typ MINST 4 ggr i veckan. Jag kommer komma hem som en alkis. Och jag som inte ens drack nanting nastan innan jag kom hit. hah...

Nu ska jag... ga o forsoka fa liv i jossan for 25:e gangen.

se u lejtaaaaaah
K


Kommentarer
Postat av: teresa

du e en äkta backpacker. fia e stolt

2008-01-11 @ 12:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0