Alkoholist.. Javisst!

Befinner mig just nu i Byron Bay. Ett riktigt hippe stalle...
Alla roker pa dygnet runt typ. Forutom jag da haha...

Nu ar klockan 12 pa formiddagen har. Ni sover dar hemma. Sotisar..

Egentligen har jag ingenting att skriva men jag har inget annat battre for mig just nu :) (Det ar molnigt so no beach today..)

Den 28e april aker jag och L till NYC!! Biljetterna ar bokade och klara....
Kanns underbart...

63175-574
Bara sa att ni vet sa har jag blivit alkis! De senaste fyra kvallarna sa har jag druckit... (ser ni min blick pa bilden eller.. helt MAD..haha)
Man dricker MINST fyra ggr i veckar har. Haha jag som knappt drack en gang i manaden hemma.
Tjock och Alkis. Japp, har har ni er nya Karin!

Igar var ett moment dar jag VERKLIGEN saknade alla mina dansvanner! det var ett liveband som spelade pa Beach Hotel...grym musik!!! Det var typ lite house inspirerat fast lite abourigin-style med strummor och massa coola instrument. Folk dansade verkligen loss... och jag stod dar... helt ensam. buhuhuh. Jossan hade blivit uppraggad av nan kille....
Jag hade iiiingen att dansa med. :(:(:(:( hahhah mobbad anda. men iaf.. da saknade jag er :)

Nu ska jag snart pa BIO! :P

MISS UUUU!
Er Tjockis Alkis Karin 4 ever

Kommentarer
Postat av: teresa

jag saknar dig verkligen karin. kom hem. kom hem kom hem!!!!!!

2008-01-19 @ 20:44:57
Postat av: TK

jag kommer hem snaaaaaaaaaaaaaart :).. bra 2 manader kvar juuu

2008-01-21 @ 10:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0