What diss

- We wanna go to Pizza Hut. P I Z Z A  H U T ! ! !
- What diss

Tillbaka i Ho Chi Minh efter var lilla tripp till Vung Tao. Dar borta kunde INGEN engelska.. och stranden var inte den basta kanske. Smutssss. ...but it was an experience of cooooourse. Forst trodde jag och Jossan att vi var de ENDA blonda i hela staden. Men.. snart sag vi tva sma blonda huvuden till pa stranden. Vi fann tva nya vanner haha. Kul att dem var svenska. Otippat. Svennar invaderar varlden. Ska nu resa med Sebbe och Sixten (ja, Sixten) till Nah Trang imorgon. Dar ska tydligen nagra av Vietnams finaste strander ligga. Ja, tack.

Nu sitter jag har. Lite halv acklig. Sma hungrig. Men ratt nojd anda.
Utanfor pa gatan kor dem som galningar med sina motorcyklar.
Hahah dem ar sa sota vietnameserna. Dem drar verkligen ut pa vart enda ord. typ:

Check out = checkaaaaaaoooooouuuuu
Toiletpaper = Tojlapejpaaaaaaaaahhhhhhh
Passport = Passpoooooooooooohhhhhhh
Cheeseburger = Chibuguuuaaaaaaaahhhhhh

Sa sitter dem alltid pa huk. Overallt!! Som sma kaniner hahah. Med sin lilla trekantshatt. Sa sota!!! Fast lite jobbiga ocksa.... :) Och man far valdigt sma portioner mat har nar man ater pa restaurang. Fast det ar nog bra for min del haha.... Fan det ar inte okej alltsa.

Bye byeeeeeeeeee


63175-581

Kommentarer
Postat av: Linnea

ååå här är det storm :D jag vill oxå vara med er o bli brun o få små portioner mat!!! men vet ni? här hemma blir vi också bruna, jag o fia hänger på ett nytt solarium i sävedalen, det är en tub man går in o ställer sig i, feet e den! ;) haha!puss å kram å massa kärlek!

2008-02-03 @ 11:16:57
Postat av: TK

hahahahah!!! sota!! jag vill ocksa sta i en tub med er. (L)(L)looove

2008-02-04 @ 10:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0