"Same same"

Tillbaka i Bangkok. Fram och tillbaka fram och tillbaka :)

Trott.

Imorgon ska vi ta natt tag till Koh Samui. Det blir nog en trevlig upplevelse.
Bor just nu pa ett hotell i China Town mitt i Bangkok och det ar inte hogt i tak har. Thailandare ar ett kortvaxt folk. Jag kanner mig hemma. Det ar typ hogst 2 meter till taket har.. hehe.

Jag har borjat tanka allt mer och mer pa nar jag ska komma hem till Sverige igen. Kanns konstigt. Det ar typ 8-9 veckor kvar nanting. Och det kanns som att jag ar forandrats valdigt mycket i min personlighet faktiskt. Pa bade gott o ont. En lat javel har jag blivit. Men jag har ocksa lattare for att snacka med folk man inte kanner och det kanns typ som att man har kant nagon i flera ar nar det egentligen bara ar nagra dagar. Jag kommer bli en san dar jobbig typ som satter sig o snackar med framlingar pa bussen haha. Men en bra sak ar att jag typ ler mot alla. Verkligen alla. Det ar sa det ar har. Man ler mot framlingar. Tycker vi svenskar borde ta efter det lite mer :)

63175-58663175-585
lite chill - Vietnam

Kommentarer
Postat av: teresa

vilka e snyggingarna :P

2008-02-09 @ 13:18:21
Postat av: TK

tva blondisar vi hittade i Vung Tao :) det var vi fyra mot en miljon vietnameser. de enda turisterna pa hela stallet. vi holl ihop hehe..

2008-02-10 @ 11:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0