saÌ-waÌt-dii

Nu sitter jag har. I ett litet hus utan AC. Saltvatten i haret och med ett par fake billabong shorts som ar alldeles blota av bikinin. En tuff dag pa stranden. Extra varmt var det :) Tur da att vi har var lilla "corn boy" som gor sa otrooooligt goda majsKORVAR (alskar att saga det istallet for majskolvar). Det ska jag bjuda er alla mina kara vanner pa till sommaren. Hemligt recept. Ganska avancerat. Fast jag kan ju skriva ner det ifall eftersom jag ar en sa snall person:

Ingredienser
Majskorvar
Smor
Socker

Gor sahar:
Lagg en majskorv pa grillen tills den blir gyllenbrun och fiiiin. Ta sedan smoooor.... drank ner hela majskorven. Och ta sedan socker och hall pa.

KLAAAAAART!! sa himla gott ni fattar inte. Jag ska bjuda er pa det. Eftersom jag ar en sa snall person.

kwaam raìk fran TK

Kommentarer
Postat av: Linnea

åå vad gott! du e söt! majsKORV!!

2008-02-17 @ 18:39:17
Postat av: Fia

mmm, spännande mat är alltid välkommet!
Det blir en underbar reunion till sommaren, när vi alla kommer hem från olika håll. Massa god mat, lite fest och puss och kramkalas.
saknar dig!!!!

2008-02-18 @ 00:56:17
Postat av: TK

ahh majs ar ganska spannande :)

2008-02-18 @ 08:29:54
Postat av: Julle the bulle

i love majskorvar haha. grillning hos tk i sommar då ;) saknar dig sötnos!!!

2008-02-22 @ 12:08:09
URL: http://thevision.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0