Regnet öser ner

Det rinner en flod ute pa gatan. Himlen ar gra. Det regnar inte ofta har i thailand men nar det val gor det sa regnar det rejalt! :( Da finns det ingenting att gora forutom att sitta pa internet eller ata. Och det sistnamnda ar inte okej for jag och jossan har borjat pa en ny budget/diet plan som vi ska kora restan av tiden pa resan. Jajje...

Min egna dietet "Hej gröt" (som funkar fin fint hemma i sverige) har nu blivit "Hej Phad Thai". Kan fa en fin Phad Thai maltid for 35 baht (7 kr). Bra skit...

....

Ibland nar man far reda pa saker som ror till det i hjarnan pa en, blir man ledsen. Ibland blir man arg. Ibland blir man bade och. Jag ar nog mest.. ja, jag vet inte. Men det har iaf fatt mig att tanka lite.
Regnet utanfor gor det inte battre heller :( depp depp.

Fast jag ar ju inte battre sjalv.

...

Ikvall ska jag och Jossan ta en taxi till Krabi town och ga pa bio. Om det nu finns nan film pa engelska, det aterstar att se :) Imorgon hoppas vi pa fint vader igen.. sa man inte tappar brannan ;)

Borjar kannas nu att det slutet pa resan. Okej, det hinner handa mycket pa fem veckor. Men, paniken for att komma hem borjar kannas nu alltsa. Alla beslut.. framtidsplaner?? Oh no...

Det har slutat regna nu. Over and out.

TK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0