Men vad e detta?!

Mulet idag igen?! ..sa har ska det ju inte vara i Thailand helleeeeer.......
Hej internetcafe. Raddaren i noden.

Inatt blev jag attackerad av mosquitos. Mina fotter och ben ar helt sonderbitna. Jag har tagit en (rosa) kram pa sa det inte ska klia. Sa nu ser det ut som att jag har nan hudsjukdom hahah. Massa rosa ojamna flackar over hela mig. Beautiful. Och kramen hjalper inte ens...

Fast jag ska val inte klaga. Det finns dem som inte ens har nagra ben att bli bitna pa?

Har i Krabi tycker jag det ar fiiiint. Utanfor fonstret sticker det upp ett gigantiskt berg som fran ingenstans. Runt om vaxer det palmer. Men en dalig sak ar att... det BARA ar svenskar har!!!!
Jag har verkligen nagot emot det. Charter. Uuhuhuhu jag ryser. Menyerna i resturangerna ar pa svenska. Thailandarna pratar svenska med en. Svenska flaggor overallt. Var enda manniska man passerar pa gatorna pratar.. ja, svenska. Pinsamt ju. Okej, jag visste att Thailand var proppat av turister. Men att det var sa har illa visste jag inte..

Folk kommer fram till mig och fragar "Sweden or Norway?".
"China" svarar jag och gar.

Varfor aker man over halva jorden for att fa det exakt som hemma ar min fraga?!

Vill inte folk veta hur det riktiga thailandska kulturen ar? Ata riktig thailandsk mat? Lara kanna den thailandska befolkningen?? Dar ar iaf darfor jag ar har... och jag vill inte bli dragen over samma kant som alla charter tont svenskar.

Aon 4 ever haha

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Ja usch. Jag förstår det inte heller.

2008-02-29 @ 06:31:36
URL: http://honizabelle.blogg.se
Postat av: Kotten!

Hej Kalaa!

Förstår precis va du menar! BDC är fullt me svenskar.. Det är fasen vi och japanerna som har majoriteten här! :P
Skriver ett mail också! Puss

2008-02-29 @ 17:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0