YES!

F*n va gött! Det blev som jag önskade trots allt... --> check it out <--
Är lite nervös men jag kommer nog in i det efter ett tag :) Wish me luck on friday. Första dagen...

Vi fick en ny klasskompis idag. Hon var inte från Korea. Hon var från Japan.... Hon var sämre än alla de sämsta koreaner i klassen och hon hamnade i min diskussionsgrupp idag. Det var kul och givande.

J: Wä ..jo flom?
K: Sweden
J: Swädääään!!!!! woooh.... coool. Wä jo lif?
K: Brooklyn.
J: Ah rilliiiii?! Woooh.....

Det smittar änna av sig lite ibland. Hur dom uttalar vissa ord.
Oh really? = Ah realliiiiiiiii......?!??!!?
Bye! See you tomorrow! = Baaaaaaaay.... se jooooooo tomolloooo!!!!! *BIG SMILE*

Sötnosar.

John.. vår lärare, kämpar hårt med deras uttal på saker och ting. Det blir lite felsägningar då och då.

John: Beach
Koreaner: Bitch
John: BEEEEach...
Koreaner: Biiiiiitch...
John: Sheet... a sheet of paper.
Koreaner: Shit... a shit of paper

Nä men nu ska vi inte vara sånna. Jag kan säga att koreanerna är GRYMMA på grammatik. Där ligger jag lite sämre till...


Efter regn kommer solsken efter regn kommer solsken efter regn kommer solsken

Kommentarer
Postat av: snygg sexig o singel

hahah jag hade nog dött om jag varit med i den klassen... jag som älskar att ta efter dialekter.



Sisse, LYCKA TILL PÅ FREDAG! jag håller verkligen tummarna för dig. det kan faktiskt inte sluta såhär... så som du har kämpat... det går bara inte och det vet du med :)



2008-12-17 @ 14:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0