Where are u?!

Nu sitter jag har i skolan igen.. och jag vill inte ga uuuut. Det ar kallt och det ska bli snostorm har idag.. eller regn..... Men jag har inga plastpasar i skorna sa jag kommer bli genomblot. :(
Jag maste ut o hitta ett par svarta jobbskor ocksa... JOBBIGT. Hatar att shoppa har om man letar efter nogot speciellt... gillar mer att ga runt och .. vad heter det... impulskopa :) Men det var ju ett tag sedan man gjorde det.

Fun.

JAG VILL BAKA PEPPARKAKOR OCH LUSSEBULLAR!!!!!!!!!!!!!!! jag vill ha julkansla.. men det har jag inte. Har ni det?

Jag ar nervos.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hoppas du hittade skor, både vattentåliga och till jobbet.

Gå in på www.kmskola.se så får du lite julkänsla.

Puss min gumma

miss you......

2008-12-19 @ 11:11:29
Postat av: snygg sexig o singel

du kan vara lugn! jag har ingen julkänsla ALLS.. även om jag är i sverige. jag har inte hunnit tänka "jul" eftersom jag är (eller var...) en arbetande kvinna.



relaxxxx!



HUR GICK DET IDAG?!

2008-12-19 @ 19:19:51
Postat av: fatima

nope... ingen julkänsla alls...

2008-12-21 @ 16:48:38
URL: http://mason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0