Hej.

Lycka. Lycka för mig är när man hittar en halvfull chipspåse som man inte visste att man hade hemma i skåpet.

:)

Råbert är ute och åker skateboard med "his boy Sheldon". Jag sitter här och tar tag i saker och ting. Känns bra... Har ringt äckelmanager idag och har även kollat upp lite skolor och grejer. Nu äter jag chips.

Igår skulle jag och Råbert shoppa lite. Är så trött på mina gamla hålkläder. Vi gick runt i heeeela Soho och det ända jag hittade var en kajalpenna. Besvikelse.Det var en konstig dag igår. New York kändes som en Batman film. Dimmigt, grått och mystiskt.



Såg en bra film igår. Nya Brad Pitt filmen - The curious case of Benjamin Button. Den handlar om en pojke som föds gammal. Som ett litet skrynkligt russin. För varje år så blir han yngre och yngre.... och så händer typ typ massa med kärlek och sååååå :)  Jätte bra va den! LÅNG bara... men bra.




Nu ska jag ta lite ansvar och diska lite.... det trodde ni aldrig om mig va!? Nähähä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0