The Bears at Blockbusters

Ni hittar oss på Blockbusters. Our second home...

Idag fick vi en ny tjej i klassen. Hon var från Holland och luktade svett. Men hon var trevlig. Jodå.
Jag har även kommit på att jag hatar julrea i New York. Det är helt omöjligt att hitta någonting.... kanske beror på att det är helt omöjligt att ens ta sig fram. 34th st - Herald square - runt 5 tiden..... FRUKTANSVÄRT. Ungefär samma känsla som tredje raden längst fram under Kanye West konserten på Way out west förrförra sommaren. Död. Jag har försökt att hitta en tröja i tre dagar nu... och jag ger snart upp alltså. Funderar på att vänta tills typ slutet av januari innan jag vågar mig ut igen. Fast, nej :) 



Lite pics:

Pojkarna leker ute på gatan :) Bobbi och Luke från Hawaii...
Jag = Papparazzi från köksfönstret







Newkirk Ave


Snart är det nytt år. Weird. För ett år sedan vid samma tid var jag i Brisbane med "Lilla Gruppen". Konstigt, redan ett år sedan. Jag undrar vart jag kommer vara nästa år vid den här tiden? Konstigt nog hoppas jag faktiskt på Sverige...
Men men....


Här är föressten en bild på mig från förra nyår. Jag tyckte den va lite charmig.

Godnatt världen. Nu ska jag sova.
TK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0