Sunday

Här ligger jag o degar. Har precis ätit en spännande grötfrukost. Mmmm....
Idag ska jag på design museum med carl+syster. Dom åker hem till sverige imorgon, så nu kommer jag vara ensam med alla koreaner i klassen. Sad, so sad.

Förra veckan fick vi ännu en korean till klassen. Hon heter Cloé... och jag misstänker att hon har stenrika föräldrar och är grymt bortskämd... för denna människa. Jag finner inga ord. Hon sitter där med sin lilla pälsjacka och filar naglarna, speglar sig och pratar om sina läppar (som tydligen växer när det regnar). Ja visst. Hon har även frågat John (läraren) om han är gay inför hela klassen.. och massa massa annat men det orkar jag inte skriva just nu. Jo men hon är säkert snäll innerst inne.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej lilla guddotter!

Hör och ser att du har det normalt på andra sidan jorden. Det finns regn där med...och alla sortes människor....

Jag följer din blogg och känner att jag stundtals är i NY och plötsligt befinner mig i Swedala igen. Det är kul att läsa din blogg och se livet från en annan sida är charter resinären...

Hoppas din jul blir fin och att ni får en härlig decembermånad tillsammans.

Må så gott lilla Karin eller skall jag säga stora Karin numera. Plugga på ordentligt och du får lön för mödan.

Många kramar från en moster i Kungsbacka ...

Saga och Hera skulle säkert gärna velat komma över och se hur ni har det....

Ps.. Har ni plats? Ds.

2008-12-14 @ 19:39:50
URL: http://varghundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0