"Trainie"

Jag är heeeeeeelt slut! Idag var andra dagen som "trainie". Fick vara på ett annat lite större ställe. Scandinavia House. Först när jag träffade min manager trodde jag att jag skulle dö. Han var en riktigt sånt överklass newyorker som skällde och gav order. När han fick höra att jag inte hade någon experience sa han "oh.. great...". Haha.. men jag jobbade som f*n och försökte ta efter alla andra och i slutet fick jag faktiskt ett litet leende från honom. Wow. Sedan sa han att "I know you don't have any experience but.. you look like all the other workers. soo call me tomorrow...". Oh yeaaaah..... Ah jag vet lite skryt men jag är faktiskt stolt över mig själv haha... :P

Nu ska jag dö i sängen. Min ben värker och ryggen är typ av...

Nighty *


Snooooow!!! :)



Har man inga vinterdojjor så... :)



Min första "tip". haha, EN DOLLAR. Yes!!! Vi har ramat in den.

Kommentarer
Postat av: Mammi

I´m proud of you gumman....men du, köp dig ett par riktiga ute skor!! Du ser ju ut som en uteliggare på fötterna jö.......

Mammi

2008-12-21 @ 09:37:37
Postat av: Sis

uuuuuh, det är det värsta välkomnandet man kan få... usch! MEN YOU GO GÖRL! jag är väldigt stolt över dig! på riktigt!



fint snöväder förresten..... du borde ha mer julkänsla än oss här hemma. Här skiner solen och det finns inga tecken på snö på långa vägar.... KUL.



saknar dig jättejättejättejättejättemycket. come home.

2008-12-21 @ 11:01:11
Postat av: k

men mami man har ju plastpåsarna innanför skorna!

kass...



2008-12-21 @ 20:29:12
Postat av: Mammi

Ha ha.....det vet jag väl. Riktigt så dum e jag inte....tänkte mest på skorna som blir förstörda av vätan och på hur jobigt det måste vara att hålla på så.....

Ja ja men ni är lustiga ni New York bor....

I övermorgon e det Jul Afton......

2008-12-22 @ 08:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0