SISSEEEEEN!!!

MIN SYSTER HAR GJORT EN TATUERING UTAN ATT PRATA MED MIG FÖRST!!!!!!!!!
*chockad*



Men guuud va fin den blev lilsiss... Verkligen. Den blev så himla dig. Jag kan tänka mig dig strutta runt i Afrikas stjärt med en slarvtofs på huvudet, lite halvsvettig och så har du den lilla batterflajän där. GUD VA FINT!!
I'm proud of you... I miss you.. Kom hit! (och resten av familjen också tack).

Nu ska jag åka till Soho och luncha med mannen. Sen ska jag gå till en nagelsalong och skaffa snygga naglar. Oh yeah... Förövrigt såg vi en asdålig film igår på BIO (ja, jag vet.. BIO igen..). Vi såg Transporter 3. Sämsta filmen på länge.

Hej do hej do

Kommentarer
Postat av: Mammi

Din far också har bjudit familjen på bio idag. Ja jag vet....hör till ovanligheterna...och helt spontant. Hade tom redan köpt biljetterna utan att fråga om jag kunde....Gulligt va?

Vad vi ska se? Jätte romantisk film... Vi hade iaf tur med vädret 2. Typiskt pappa ha ha....love him so much!

2008-12-09 @ 11:51:31
Postat av: K

haha men lassie dååå.. hallå varför gör ni allt kul nar jag är borta!? bio med familjen? Spa? ......jaha jaha... :)

2008-12-09 @ 17:31:03
Postat av: Mammi

Ja du...du får hålla dig hemma. Betr. Spat så är det min och Fridas julklapp till varandra. Inga andra paket under granen denna jul annat än till Lassie o mormor då. Och Kanske pappa köper ngt litet till Fridus. När du kommer hem kan vi ge varandra spa i födelsedagspresent till varandra....vill du det?

2008-12-10 @ 08:05:24
Postat av: snygg sexig o singel

TAASKEEEE!!! flygpriserna har gått ner i pris! NÄR FÅR JAG KOMMA?!

2008-12-10 @ 17:19:35
Postat av: K

BÖRJAN AV JANUARI!!!!!!!!!!!!!! :D

2008-12-10 @ 18:34:29
Postat av: snygg sexig o singel

WOOOOHOOOOOOOO, kollar flyg direkt. efter den 7e jan får det bli :)

2008-12-10 @ 19:38:46
Postat av: K

Langtaar! :)

2008-12-11 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0