Mmmm...

Varför är choklad så himla gott?! Jag mår så himla bra just nu. Jag äter Marabou choklad. Det är så himla gott. Ahhhhhh vad gott det är. Idag har jag och Bobbi julhandlat på IKEA. I huset har vi nu Marabou, Annas pepparkakor, tre burkar vitlökssill, lingonsylt, gräddsås och köttbullar. I'm prepared. Fast det fattas en sak... JULMUST!!!! Dom hade inte JULMUST! Jag måste måste måste ha JULMUST. I gotta have it nooooooooooow..... cravings.. Nu blir jag liksom sådär besatt .... jag måste ha det. Men jag vet inte hur. Någon som har lust att skicka över lite till mig? Jag vill ha julmust jätte jätte mycket. Hah... jag lovar att det sitter nån där hemma nu o läser det här med en julmust i handen... ......FUCKER!!! ;)

Vi har även storstädat lite här i lägenheten och det är så myyyy... hahahaha han e så söt den där bobbi. han sa precis "Karin dont through away things like this next time.... I like this kind of stuff...". Så vände jag mig om.. så är det en liten plastförpackning för ett ljus som jag slängde i soppåsen... han började leka med den direkt och stoppa ner saker i den. sötis... hahah.... 


Vi tar en söndagspromenad i vårt lilla neighborhood...



Laddar upp....


Bobbis leker med sin nya låda.... :) 

Mami, Papi och Sissen.... Saknar er.
 

Kommentarer
Postat av: Sis

hahahaahha lådan... han är verkligen en little fart.



jag saknar dig med siss! det är verkligen....inte samma sak här hemma nu. NU I JULETID. nu kommer det bara vara tre julrim till grötfrukosten imorgon! saaaad.



nu ska jag till stan med sosso!

PRATA MED BOBBSON SÅ ATT JAG KAN BOKA!!!!

pussss

2008-12-23 @ 09:27:33
Postat av: Sis

fast jag kan iof ge dig lite julkänsla:



Julejul o julejus vill vi ha i våran jul. Julegröt o julegris äta och en liten spis. Julesill o julelek dansa runt en juleek.

JULEJUL O JULEJUS ÄTA GRÖT OCH JULEGRIS.



God Jul Karin,

Många vänliga hälsningar från din little sis Frida.

2008-12-23 @ 09:30:01
Postat av: k

hahahahaha va fin. jag ska gore en fort da for jag maste rusa.... har kommer den:



Tomten aker slade. Nisse aker brada. julekidd och julekink... ater vi i varan sink.. Manni ater prinsekorv, snafnjak oppnar julklapparna.

HEJ DA MASTE GA NU!!!!

2008-12-23 @ 22:52:25
Postat av: Mammi

Mina barn är störda.......

2008-12-24 @ 23:20:32
Postat av: K

hahahah "störda". tack mami

2008-12-25 @ 07:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0