Hårinpackning och potatismos

Hej familjään + random people.
Jag har vart lite dålig på att skriva på senaste tiden. Sorry... Men.. äh jag har inga ursäkter. Bara lathet :)
Idag har det REGNAT. Riktigt äckelväder!! Och det blir inte bättre av att mina skor läcker. Det tog ungefär 5 minuter imorse innan mina strumpor var genomblöta. Så fick jag gå med det resten av dagen... fresh. Ska ha plastpåsar i skorna imorgon.

Just nu sitter jag med hårinpackning i hela huvvet. Det var emergency...!!! Jag vet inte vad det är med vattnet här i NY.. men någonting skumt är det. Det gör att håret liksom blir platt och elektriskt. Man känner sig aldrig riktigt fin... och mitt hår var ju ganska schletet innan jag kom hit också sååååå...... Ja.

....vad kan jag berätta mer för KUL då? Jag kan väl lägga upp lite käcka bilder kanske.. :)


Rockerfeller center


Lite kömpisar. Philip (tyskland), Carl + syster på besök (swe) och Moon (korea)

Nu ska jag mosa potatis.
Hejdaaaa...

Kommentarer
Postat av: f

jag blev sugen på potatismos när jag läste din blogg... så jag lagade det till middag... :)

2008-12-14 @ 23:21:16
URL: http://mason.blogg.se/
Postat av: K

hahahah.. härligt att man kan inspirera folk ;)

2008-12-15 @ 06:22:08
URL: http://kalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0