Friday

Fredag fredag freeeedag....
Slutade skolan for en halvtimma sen. Var en helt okej dag i skolan faktiskt. A vesst.
Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva men.. ja, jag kan ju beratta att jag har tappat en nagel. Alltsa en losnagel. Hoger langfinger. Det ser snyggt ut. Ska ga och visa mitt langfinger for alla ute pa stan idag.

Storshoppat mat idag. Harligt med ett fullt kylskap. Det var ett tag sedan (jag har atit carrotcake till frukost tva dagar i rad nu).

Fast pa tal om mat sa at vi massa gott hemma hos Carlos igar. Julfirande american style med turkey och allt det dar igen. Dom gillar turkey i det har landet. Tank pa hur manga turkeys som dor under thanksgiving och jul. So sad so sad.
Jag tog med mig lite swedish stuff too.. jaajjemen. Jag bjod pa meatballs o lingonsylt och hela koret. Hahah dom var sa forvirrade hur man skulle ata det. "Is the meatballs always this small in sweden?? Looks like testicles....". Dom fick aven smaka pa sill. "What is this?!" "Raw herring..." "OH GOD!!!! disgusting!!!!!". Fast dom tyckte det var helt okej faktiskt :) hehe.

Kul.

Nu ska jag ut i vimlet.
Hej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0