Christmas Tree Lighting

Nu sitter jag har i skolan igen. Annu en dag avklarad. Jag blev lite frustrerad idag pa klassen for.. ursakta mig.. alla ar ganska daliga. Sa jag pratade med min larare, sa imorgon ska jag gora ett test for att se om jag kan flytta upp till Level 7 istallet. Men man maste ha alla ratt for att fa komma dit (for alla pratar tydligen flytande), sa njaaeee far se hur det gar. Min grammatik ar ju inte den basta. Det ar ganska jobbigt faktiskt for det kanns som att jag ar lite mitt emellan.. och jag har det hellre lite for svart an for latt. Jag ar ju har for att lara mig?!

Nu ska jag ga till Svenska Kyrkan igen och "utratta lite arenden". Hoppas pa mer tur denna gangen. Sedan ska jag ga till Rockerfeller Center och titta pa nar dom tander upp julgranen. Den ska tydligen vara gigantisk. Ska ta massa bilder...

Gotta go now...
Haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0