Christmas Eve

Jaha då var denna julafton över. Saknade familjen så himla mycket idag. Konstig känsla. Men det blev så bra ändå... Vi fick en jättemysig dag trots regn och äckelslask. Julshopping på dagen och italiensk (?) restaurang med the swedish gang på kvällen.


Jag och Bobbis. Fint.



Finaste bilden.



Elina och Fridus ;)



Nu ska jag och mannen somna till en film. Vi inviger vår nya julklapp från er Familjen. Tack, Vill ni veta vad det är? Det kan ni få. Det är en micro. Haha. Vi hittade en jättebra, billig, söt micro idag när vi gick på stan. Så nu kan vi äntligen värma upp mat..... och poppa popcorn! That's what we're doin right now... yeaaaaahhh....


Engström-Fan... :)

.: GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR KARIN OCH ROB :.

Kommentarer
Postat av: Mammi

JAAAAAAA......Han använder den.....så sött. Love you Bobbi... Know you love us too. ;)

Är glad för att ni fick en mysig jul ändå Karin - Du skall veta att jag hade känslan av saknad efter dig hela dan igår....SÅ....

om inte vi firar julen tillsammans nästa år blir jag sur. Inga fler "vara på andra sidan jordklotet jular" nu....

Mammi

2008-12-25 @ 08:18:51
Postat av: K

Nej jag vet. nästa år ska jag fira med er no matter what. LOVAR det!!!! saknade er jätte mycket igår också.

nu ska vi snart gå till Carlos och fira amerikansk jul. ska bara väcka mannen. han sover fortfarande. (klockan är ett).



PUSS O SÄLEK

2008-12-25 @ 19:14:40
Postat av: Elham

Hamnade här av en slump. Tyckte bloggen verkar mysig så jag kikade lite på de olika månaderna :) Så hittar jag Elina här, hehe...gammal klasskamrat sedan gymnasiet. Hälsa henne så gott!



2009-02-19 @ 14:41:12
URL: http://estrela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0