C-c-c-o-l-d

Är heeeeeeeeeeeelt genomfrusen.
Kom precis hem från en låååång dag på stan. Har egentligen inte gjort så mkt. Mest drivit omkring med Carl, en från klassen. Fikade lite i East Village.. mysigt där. Kollade även upp ett gym som jag hade tänkt börja träna på men shiiit vad dyrt det är. Helt sjukt.. så vi får se hur det blir med den saken. Vill så gärna börja träna igen snart...

Senare gick vi och bobbis till en konstutställning på nåt art gallery som robs kompisar hade... det var lite "halvparty" där. Men det tog typ en timma att komma in för det var så crowded.. och när vi kom in var det inte ens värt det. så... jag drog hem. höll på att somna stående.

För övrigt så gjorde jag det där testet igår på skolan för att se om jag kunde flytta upp en nivå. Men gud vilket skämt det blev. Usch pinsamt!! "So Karin, you wanna move up to level 7?! Okey, but according to your results in this test here.... you should be in level 5." ......ehhhhhhhhhhhhhhhh?! EXCUSE ME. va fän.... så dålig är jag väl inte?! fast jag behöver ju inte flytta ner iaf. det var ju snällt. men snälla.. okej att jag kanske inte brukar göra så bra ifrån mig på test och sånt... men liksom... äh jag orkar inte ens.... får stanna kvar i min klass. så farligt är det inte....

Nu ska jag nana. Kommer somna som en stock.
Gonatt*


Kommentarer
Postat av: fatima

aaaw bless u :D vad sött haha

2008-12-08 @ 21:48:16
URL: http://mason.blogg.se/
Postat av: mason

aaaw bless u! vad sött haha

2008-12-08 @ 21:49:24
URL: http://mason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0