Bread time

Något som jag verkligen verkligen inte ska glömma ta med mig till NY är receptet på detta bröd. Det är såååå gott! Jag kommer stå där varje dag som en liten hemmafru i vår lägenhet och baka bröd med ett litet förkläde. hehe...fy. 
Iaf.. Det kommer från "Du är vad du äter" faktiskt. Det är ett jätte lätt recept.. men det enda kruxet är att man ska gå o handla alla nya ingredienser som man inte har hemma. Massa weirda mjölsorter och sånt. Men jag tycker ALLA ska prova det.. eller så får ni komma hem till mig idag eller imorgon o smaka på det för jag ska baka idag!





(Jag har alltid problem med att hitta den där himla fyrkornskrossen.. så använd fantasin o blanda i nåt annat liknande istället om ni inte heller hittar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0