Svullo dag.. nästan

Igår hade jag en ganska speciell utgång med Sandra, Johanna och några till. Vi gick till Gretas. Där dansade vi till Caaaara Caramiiiia och andra svenska hits. TJOHO vilken kväll....!!!!!

*tystnad* 

Vi hittade även en väldigt kvinnlig vän som hette Isak.. och han tyckte att jag och Johanna passade jätte bra ihop och blev jätte glad när vi berättade att vi 'hade vart ihop i 8 veckor'. "Ni ser ju inte riktigt ut som den tyyyypen..." sa han först. "Vadå?! Hur ska man se ut då? Jag trodde inte du var en sån som dömde.." "Asså, neiiiii. Förlåt men i ett sånt förhållande som ni har så brukar det ju vara en som är manligare än den andra. Men ni är ju inte sååååh.." "Och?" "Neii assaaah.. äh det var inget. Ni är jätte söta ihop." ..."tack. Kom älskling vi går." ...........haha. Det var iaf kul första timmen. Jag är faktiskt ganska bra på att spela teater när det väl gäller. Ljuga är en annan sak, det suger jag på. Det vet ni som känner mig :)

Idag skulle jag ha en riktig fatclub-dag med lil sis. Hyra film, köpa pizza och godis. Men jag misslyckades. Jag kunde inte ens äta upp en fjärdedel av pizzan.. och godiset var inte ens gott. Vart tog min aptit vägen? Jag tror den åkte med Rob i hans resväska. Jag tror jag får avsäga mig chefspositionen i Fatcluben snart...


Jag hatar när Bobs telefon inte funkar. Jag skulle vilja stryyyypa telefonsvararkvinnan!!!!      - "Please leave your message for 347435... blablabla" ... AAAHHHH!!! DIE!!!!!
....nej förlåt det är ju inte hennes fel att hon fick det jobbet. Hon är säkert jätte snäll. Förlåt.

Nu ska jag krypa ner med BigBobban och drömma om bättre tider...

Love


Geeks ♥
(jag bjuder på den)

Kommentarer
Postat av: Fatima

älskar din blogg karin, sitter alltid å skrattar för mig själv :)

2008-08-17 @ 13:56:43
URL: http://mason.blogg.se/
Postat av: Karin

hahah det är bra det ;P

2008-08-17 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0