Silent Kill is back

Idag träffade jag Fia första gången sedan november. Helt sjukt ändå vad tiden går fort.
Vi hade en liten mysig "folksamling" hos totsen och jag åt alldeles för mycket onyttigt.

Fridus reaktion på en hemsk bilolycka:
Jag: Förut när jag körde förbi macken därborta så hade det hänt en jätte hemsk olycka där! Det var två bilar som hade krockat och var helt mosade!!! Det var typ tre brandbilar där och det var helt kaos!!! Jag vet inte.. kanske någon hade dött....
Fridus: .....oj! OSTCHIPS!!!!!

Everybody loves Fridus!



Bara fyra veckor kvar om allt går som det ska. Ska bli så skönt att skapa sitt egna lilla liv därborta nu och inte bara åka och hälsa på andras. UNDERBART!

TK

Kommentarer
Postat av: Fatima

Åhh tack, det värmer! Den skall ju liksom sitta där föralltid...

Detsamma! Jag längtar tills jag är i New York, det skall bli mys :)

2008-08-03 @ 12:33:03
URL: http://mason.blogg.se/
Postat av: teresa

jag vill också ha en sån bild... du får gö en till mig!

2008-08-03 @ 21:06:53
Postat av: TK

vill du också ha en sån tottis? vad får jag dååååå? jag vill ha pannkakor.

2008-08-03 @ 22:25:58
URL: http://kalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0