..really really really really much!

..gjorde om bloggdesignen lite :) Trevligt trevligt. Gud vad jag saknar att hålla på med mina små design-jobb. Längtar tills jag ska börja plugga!! Har hittat en grym skola i San Francisco som jag verkligen verkligen vill gå på. I wanna go there really really really really really much. Ska göra allt för att komma in.

Imorgon ska jag nog rensa i min garderob. Det behövs verkligen. Jag hittar INGENTING längre. Jag bara tar det plagget som ligger längst ut i lådan. Orka typ. Ska bli spännande att se vad som finns längst in i lådorna. Det kanske har bildats en liten stad där med små aliens? Vem vet? Ingen har varit där och kollat på flera år... Spännande...

...fortsättning följer.



Kommentarer
Postat av: linnea

vad fin designen blev!! frukostfika imorgon!! :D sov gott! pussss

2008-08-18 @ 22:52:24
Postat av: Karin

ja det ska bli så mysigt!!! ringer när jag vaknar! pusss

2008-08-19 @ 00:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0