Rain rain rain

Det regnar ...och vad tycker vi om det?! SÅ HÄRLIGT! Nu kan man vara inne utan att få dåligt samvete! Uuuuh yeaaah...

Igår åkte jag iväg med mig själv för att handla lite sånt-som-gör-en-tjej-glad. Jag köpte ett par örhängen, en klänning, fyra nagellack i olika rosa toner, en lyxxxxig handkräm från Body Shop och även en bodylotion därifrån. Jag hade tänkt att när jag kom hem skulle jag städa iordning i hela mitt rum och göra plats i hyllorna för mina nya fyra nagellack. Det tänkte jag. Tänkte.

..och nu sitter jag här. Dagen efter. Och tänker fortfarande. Men samtidigt är jag instängd i mitt eget hem. För det regnar. Så nu måste jag nästan ta tag i det. Det finns ingen utväg nu TK... ......jag undrar om det är nåt bra på TV?

..och nu tänkte jag på en annan sak. Hur många inlägg har inte jag i den här bloggen som handlar om att jag tänker på att städa men inte gör det? Haha. Tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0