Perfekt söndag

Idag har vart en så myyysig dag! Känner mig alldeles glad i magen!! 
Har strosat runt med Mia, Lollo och Linnea.J på stan.. fikat och skvallrat :)
Så fint väder var det också!!! Perfekt söndag..
Åkte sedan till Linneas lägenhet och myste på balkongen. Hon har en sån där perfekt balkong med fin utsikt som man kan sitta i flera timmar och mysa på. Jajje...

Jag har även handlat en födelsedagspresent till mig :) är så nöjd!!!

..Shit nu höll jag på att somna här. Skulle bara blunda i några sekunder och försvann lite lätt i medvetandet hehe.. Jag har fått låna Mias macbook över natten.. så jag har krupit upp med den här i sängen med massa kuddar och BigBobban. Jag vill också ha en macbook!! ska köpa det...

Imorgon ska jag upp o träna på morgonen.. daglig rutin, Sedan in till stan igen o lämna tillbaka en jacka o hämta skor hos omklackningen. Sånna där roliga saker... 

Tråååååkiga saker som man måste lägga pengar på:
  • Omklackning av skor.
  • Ny mascara.
  • Busspengar.
  • Telefonräkningen.
  • Rakblad till rakhyveln (jävla dyra är dom)
  • Tamponger.
  • Mascara och kajalpenna. (trist bas smink)
  • Leggings/strumpbyxor
  • Deodorant.
Nu ska jag sova och hoppas att jag vaknar upp imorgon med något livstecken från Rob på mobilen.
TRE fucking DAGAR! Jag hatar telefoner.

Hej hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0