JAG DÖÖÖR

UUUUUÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fy fan vad äckligt!!!!

Jag hade gjort mig ett stort glad O'boy... och jag tog en klunk  ...och så kände jag nånting klumpigt i munnen. Ganska stort. Jag trodde först det var lite o'boypulver som hade klumpat ihop sig så jag kände efter lite extra.... men jag kunde inte förstå vad det var. Så jag tog ut det ur munnen och tittade efter. DET VAR EN NATT-FJÄRIL/MYGGA/STOR INSEKT!!!!! Fattar ni!!!!!! Jag hade suttut och sugit på den i några sekunder!!!!! SÅ JÄVLA ÄCKLIGT. Jag kommer aldrig mer kunna äta. Det känns typ fortfarande som att jag har massa insektsben, inälvor, vingar och sånt i hela munnen. Jag måste gå och borsta tänderna.

UÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHH......!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Stackars Karin! :O :O :O Jag lider med dig.

2008-08-06 @ 11:37:19
URL: http://mason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0