Jag blir så trött

Igår natt kom jag på preciiis innan jag höll på att somna att SHIT hade jag inte det där mötet snart? Så tittade jag i min kalender på mobilen.. och jo, där var det en liten markering på nästa dag. Det är konstigt att kroppen kan känna på sig saker. Jag har inte tänkt på det mötet på flera veckor och dagen innan känner jag att det är något jag glömt. TÄNK vad kroppen är fantastisk.. tänkte jag.

Så jag går upp på morgonen (07:15). Cyklar till min mamis jobb. Hämtar bilen. Kör iväg. Håller nästan på att komma försent eftersom dom bygger om på vägarna så jag får leta mig fram på andra gator. Jag flåsar mig upp till byggnaden där jag ska befinna mig 9:15. Men vad ser jag.. "STÄNGT". Eh.. ursäkta?! VA FAN! *försöker att inte plocka upp en stor sten på marken och kasta den genom fönstret* !! HUR KAN DOM GÖRA SÅ HÄR MOT MIG!! Ha STÄNGT när jag har gått upp så här tidigt på morgonen!!!!

....men så tänker jag efter..... tar en extra titt på mobilkalendern.

Så typiskt dig Karin!!!!!! Jag hade tittat på kalendern efter klockan 12 igår natt så jag trodde det var den 21:a igår.. när det egentligen är den 21:a IDAG. Och mitt möte är IMORGON.... den 22:a. Så tillbaka hela vägen. Lämna bilen. Cykla hem. Och nu sitter jag här.
Visst är livet underbart ibland? Det är sånna här ögonblick man stannar upp.. och tänker.. denna stund vill jag förevigt spara i minnet. När man är gammal kan man tänka tillbaka på sitt liv och känna.. ja, jag är nöjd med varenda minut. Tack Livet. TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0