Fucking distans shit

Jag hataaaaaaar att han e så långt borta!!!!!! Jag hataaaaar att vi bara kan prata några minuter per dag. Jag haaaaataaaaaaar att jag knappt kan höra vad han säger eftersom jag ringer från bajs skype för det är för dyrt att ringa annars. Jag haaaataaaar deeeeeeeet. Får panik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Idag vickade jag på mitt EX-jobb. Förskolan. När dom ringde och väckte mig imorse tänkte jag att jaaa men det kan väl vara kul att få träffa alla barnen igen. Det är väl inte så farligt. Detta klarar vi...

....

.................men seriöst....det jobbet. Näh, jag pallar inte. Efter 10 minuter ville jag bara hem. Det är inte min grej att jobba på förskola. Iofs så är det konstigt för jag är "favorit fröken Karin".. men jag fattar det inte. Iofs kanske det är för att jag är lite mer "avslappnad" än de andra fröknarna. Fast jag utstrålar typ 100% negativitet. Fast negativiteten visar jag iofs inte.. den känner jag bara inombords som en stor svällande deg. Jag är mer en liten blandning av en fakegullig-sarkastisk-skadeglad-halvbitter-trött-lat fröken som räknar sekunderna tills man får gå hem.

Nä nu ska vi inte vara sånna. Så hemska är inte barnen. Jag överdriver.
Jag försöker bara vara lite rolig.

Lilla C: - Kariiiiiiin... varför är du så tjock?
Karin:  - Jag gillar mat.

...skänk mig en tanke imorgon mellan 08:00-17:00.

Tack.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men du älskaaaar att vi ska hänga utanför centro hela dagen :D ring när du vaknat!! pusss

2008-08-30 @ 11:09:46
Postat av: K

hänger man utanför? ..avancerat :)

2008-08-30 @ 11:18:30
URL: http://kalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0