Finally

Idag är en stor dag. Idag har jag rensat i garderoben. Ja, det är sant. Det är så fint så fint så och jag hittade t.o.m. min gula t-shirt som har varit spårlöst försvunnen i flera månader :) YES. Men... det är alltid ett men när Karin städar. Det som Karin städade ut ur garderoben.. ligger nu på Karins golv, i Karins säng, i Karins soffa... men jäjä, det tar vi imorgon.. eller en annan dag.
Fast jag tror verkligen att jag kommer bättra mig med städningen när jag flyttar in med Bobs. Jag menar, alla som känner Linnea vet ju att hon har gjort enorma framsteg med det där sen hon flyttade hemifrån. No offense linnea men ditt förra rum.. hahaha alltså nåt av det värsta. Stök-maja :)




Bild från vår nya lägenhet  i Brooklyn
Undrar vilken garderob som är störst. Vänster va? Då vill jag ha vänster :) Vi får göra sten-sax-påse (stone-scissor-bag) om saken. Eller min version: Sten-sax-påse-hamster. Hamster är iofs väldigt dåligt, så den ska man inte ta. Den förlorar mot allt. Blir krossad av stenen... kvävd i påsen... och ja saxen.. ni förstår själva. Så tips.. ta aldrig hamster.
Jag ska be Rob ta hamster.

(Visst ser det ut som att det hänger EN svart strumpa i garderoben hahaha... .....kul.)

Nu börjar det hända grejer här. Mitt hårda arbete har gjort framsteg. Shit, det här med planering har inte riktigt varit min starka sida innan, men.. men nu verkar det som att jag har planerat mitt liv 5 år framåt. OM allt går som jag vill då såklart hehe. Och det kommer det ju göra.. jag har ju sån tur *...host*.

"Varför är du så glad?" frågade min syster mig idag. Ah, egentligen borde jag inte vara det.. än iaf. Men det är jag. Det är så skönt att vara glad.

Nu ska jag titta på "So you think you can dance.." ..eller "So you.." (som alla coola säger).
Jag säger "So you".

Häj häj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0