Adequate proficiency? I don't think so...

....jävla TOEFL.

Idag har jag och Nea solat på Amundön. Nea försökte lära mig att simma under vattnet utan att hålla för näsan. Jag klarade det nästan. Succes!

Augusti. Ja, vad finns det att säga. Det är bara en lång väntan. Man kanske skulle gå i ide? Som björnarna gör. Det skulle vara så himla mycket billigare också. Sparar en månads onödiga köp. Jag försöker verkligen att inte göra av med några pengar alls nu innan jag drar. Det tar till och med emot att köpa en Ramlösa på bensinmacken. Hejja hejja hejja...


Min nya bästa vän.

Nu ska jag gå och umgås lite med min nya bästis. Han ligger där ute på bordet och väntar på mig. Han är ganska stor och tung.. lite fyrkantig. Tror att han är så jävla bra för att han kan allting redan... men han är snäll. Hjälper mig så gott det går. Jag tror han tycker lite synd om mig också... det borde han göra.. den jäveln.

Tjing. Plugg time..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0