31:a september = My favourite day

Jag måste bara berätta att jag hela tiiiiiiden visste att den bara var 30 dagar i september (syftar på "Almost one year ago" inlägget för några dagar sedan). HELLOOO?! Herregud.. som om inte alla vet att 31:a september bara var ett skämt. Att jag egentligen menade 1:a oktober. Haha.....ha..................ha..........heh..... ....eh.

Mysig dag i stan. Hade en tre timmars lång sallads + latte + jordgubbspaj (fast jag tog bara en tugga) + karamell (fast jag tog bara en karamell. Den andra tappade jag på golvet)-fika med Mia idag. Not bad not bad...

Kollade precis på "So you think you can dance" (Så du tror du kan dansa, på svenska).. eller "So you" som alla tuffa kallar det. Jag kallar det för "So you". För jag e ju ganska...ah. Men iaf... jag kom på att jag saknar dansen så hiiiimla mycket! Det ska bli så skönt att komma igång igen nu när jag flyttar till "den andra staden". Okej, jag kommer stå som en liten grå, fet, efterbliven minigris i ett hörn de första lektionerna. Men det blir KUL! Jag gillar minigrisar. Dom är söta. 


Från vänster: Min syster under Bobs keps, jag (censur behövdes) och Bob i bilen till Danmark. Gulligt va.

Nu ska jag sova. Fast egentligen vill jag äta.

PS. Jag tycker alla ska skänka Fridus en extra tanke ikväll innan läggdags. P.g.a. medicinska skäl kan hon ej äta vad hon vill i ett par dagar nu. Fridus.. be strong.

Over and out
With love...
Best regards...
....ehm...
Best wishes...
Truly yours...

//TK

Kommentarer
Postat av: Anonym

karin känns skönt att du finns. du är nog en av dom som faktiskt kan förstå mej...ja som idag, har väl halverat intaget att föda, typ.. ja så nu äter man väl faktiskt som en normal svensson, i mängd..uppförsbacke

2008-08-06 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0