"WAZZZZZAAAAAAAAP?!"

En lång innehållsrik dag.

Det bästa var fikan på Nordgården med Märy. Det är så skönt med oss två.. för vi är sånna vänner som kan vara ifrån varandra i flera månader, och när vi ses är det som om vi inte vart ifrån varandra en minut... Skönt att ha en sån kompis :) Hejjjjjj Maria Heeeej... *Hanna röst*

63175-660
Mario och Märy - världens coolaste par. "Ett sånt par som man berättar om".

Kom precis hem från Familjen Södergren och barnpassningen. Det gick jätte bra och barnen är så söta. Gretisen <3



Dom gick och la sig tidigt.. och jag satte mig och tittade på film. Ensam. I ett mörkt okänt hus. Med stora öppna fönster (som det inte går att dra för). Självklart börjar jag tänka på alla skräckfilmer man sett om tjejer som är barnvakter. Typiskt mig. Jag tittar nervös ut mot fönstret. Kan inte koncentrera mig på filmen. Utanför rör sig en öde gunga i vinden. Men blåser det ens? frågar jag mig själv. Tänk om det är någon som suttit på gungan hela tiden ...som precis gått in i huset och dyker upp bakom mig med en scream-mask?! Gaaaaah....
Jag äter lite chips. Men det ekar för mycket i huvudet av tuggandet. Då kan jag ju inte höra om någon kommer? Jag låter chipsen smälta i munnen så jag kan svälja det helt... (fresh, men smartast taktik. Allt för att överleva).

Jag överlevde iaf kvällen och P och O kom hem utan att ringa o förvana innan - vilket ledde till att dom kom på mig stå och rota i deras skafferi med två riskakor i munnen. Pinsamt :) GO TK!!!


Kommentarer
Postat av: märy

hEEJ
!!!

hahah vad pinsamt med riskakorna.. haha jag ser det framför miiig. jag är stolt över dig karinn. ()L

vad gullig du är som lägger upp en bild på oss. de va jättemysigt igår! vad duktiga vi var som tog varsin cesarsallad med kranvatten till! tänk på dom bredvid som satt å delade på en stor morotskaka OCH tog varsin nugatbakelse...........
:)

love uuu

2008-04-25 @ 13:14:01
Postat av: Karin

hahAHahA!!!!!!

Ja tänkt vad tjocka dom kommer bli. Dom var säkert lite avis på oss för att vi hade sån självdisciplin så vi tog sallad istället. Jag menar tänk om vi skulle ha ätit t.ex. en morotskaka, två nougatkakor och en cocosboll? Pinsamt det skulle va ändå..

PS.

2008-04-25 @ 13:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0