The End

Imorgon vid den har tiden, ska vi strax aka till flygplatsen. Jag har inte fattat det.
Jag har verkligen langtat huuur mycket som helst den senaste veckan. Men just nu, nar det ar pa riktigt, sa kanns det lite scary. Angest i magen. Detta ar verkligen slutet pa var nastan 5 manaders langa resa...
Sist jag stod pa sveriges mark var det november, 2007. Nu ar det april, 2008.

Hemma har jag missat lucia, advent, julafton, nyarsafton, ehmm.. pask... och sakert nagon mer helgdag som jag inte kommer pa just nu. Hemma har folk akt ivag till andra land. Ny dansskola (som inte ens hade lokal nar jag var hemma), kompisar har flyttat hemifran och fatt nya pojkvanner som man inte har traffat.... ah weird alltsa.
Och nu kommer lilla (...lilla o lilla) jag hem och ska vara med igen!! :D

...jag langtar efter att fa en stil igen. Jag sitter o dreglar pa alla kladaffarers hemsidor. Sa mycket jag vill kopa. Planerar. Vill ha en ny garderob. Ar sa trott pa sandiga, urtvattade bomullsklanningar och flipflop. (Jag har inte haft nagra andra skor an flipflop pa mina fotter mer typ an 1 gang pa hela resan. Nyarsafton, hogklackat. Killing heals.) Jag provade ett par converse harom dagen och det var jatte konstigt!! Mina fotter ville inte vara dar inne. Dom kandes instangda. Jag kunde typ inte ga haha.. Obekvamt.

Asch... nu ska vi snart ga upp till vart rum. Duscha.. ta pa oss nagot som inte ar alltfor smutsigt hehe.. Sedan ska vi ut o kaka middag pa Khaosan road (backpackergatan i bkk dar vi bor. hatar). Sedan ska vi ut. Sista utekvallen pa resan. Kommer nog spara som vanligt... :)

Ja, sista inlagget pa denna resan. Nasta gang jag skriver ar jag i Sverige.
Shit my god.

Ses pa mandag, ni som fortfarande ar i Sverige!!

Love


Kommentarer
Postat av: Fialia

hej sotnos, lycka till pa hemresan. de ar ena lyckliga djavlar de som far valkomna dig till baks... men jag finns med i tankarna iaf
puss, miss u

2008-04-07 @ 11:50:23
Postat av: Linnea

im one of the lucky ones :D ÄNTLIGEN HEMMA IGEN!!! åk aldirg iväg så där mer! okej? ring mig snart älskling!!!

2008-04-07 @ 12:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0