Skutt

Jag satt och funderade på vad jag skulle skriva i dagens spännande inlägg.. när jag fick ett sms. "Åh jag har en vän!" tänkte jag och hoppade glatt iväg till mobilen som en smidig antilop. skutt skutt.
Vem kan det vara, vem kan det vara... Tänk om det är Linnea som vill ta en fika? Eller kanske Jeni från Brissie som säger att hon saknar mig? Eller Brian från Backstreet Boys som berättar att han vill betala min flygbiljett till NY och vill bjuda mig på en Gainomax med vaniljsmak i Brunnsparken?... *trumvirvel*

"TRÄDGÅRN. Hej och välkomna till Trädgårn ikväll...."

JAG HATAR SÅNNA SMS!!!!! jäkla glädjedödare

63175-637
Aussie - Karin och Kaisa - kul på bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0