R.I.P

Vi säger farväl till vår kära vän Zerjon som ligger döende hemma i sin lägenhet.
För några dagar sedan sprutade Linnea spolarvätska i hans ögon och mun, och nu... ja, nu tar han sina sista andetag.


Zerjon, SJUK Som F.......miauuuuuuuuuuuuu säger:

jag är döende

*karin säger:

måste vara spolarvätskan.

Zerjon, SJUK Som F.......miauuuuuuuuuuuuu säger:

du är den sista jag pratar med

Zerjon, SJUK Som F.......miauuuuuuuuuuuuu säger:

jo det är det

Zerjon, SJUK Som F.......miauuuuuuuuuuuuu säger:

hälsa alla ifrån mig

*karin säger:

vilken låt vill du ha på din begravning?

Zerjon, SJUK Som F.......miauuuuuuuuuuuuu säger:

sig till polisen att det var linnea...att hon spruta i min mun och ögon

*karin säger:

...lovar.

Zerjon, SJUK Som F.......miauuuuuuuuuuuuu säger:

släpp ut getterna varje torsdag morgon

R.I.P

"Linnea... det finns bara ett ord för dig. Och det är ondska."

(haha)


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha shit asså, mitt samvete har sett ljusare dagar, stackars stackars liten!!

2008-04-23 @ 09:07:34
Postat av: shadi

ibland saknar jag er.. :) (observera Ibland....) ;)

2008-04-23 @ 17:42:28
URL: http://shejd.blogg.se
Postat av: shadi

ibland saknar jag er.. :) (observera Ibland....) ;)

2008-04-23 @ 17:42:43
URL: http://shejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0