På den?

Nu sitter man här hemma hos Linnea med en kopp te och myser. Eller kanske inte myser. Lite stressad atmosfär är det allt. Har man med sig allt? Har man med sig för mycket? Har man med sig för varma kläder? Fuck jag glömde sovclothings kom jag på nu... aja skit samma.

Linnea ligger bredvid mig som en korv och pratar med Sahar i tele. SAHAAAR jag hör dig allt. Din lilla göteborgska röst hörs ganska högt ;) Bye bye gonna miss u!!! <3

Fick ett "jätte fint" avsked idag på DA också. "Hör nu allihopa nu får vi säga hej då till Linnea som ska till NY imorgon!!!! *applåd*.....eh och karin....." haha. Fick massa svettiga kramar!!! Bye bye på er också!!

Jaaa, då är frågan om man ska sova i natt eller inte?! Ja nej jag nej ja nej?

nej?? eller?

De var så.. eller det är så. På den. (det var Linnea som sa att jag skulle skriva den sista meningen. Tydligen nåt av hennes internskämt ;) meheh tung e hon)

På den?

Så.. hej då folket. Ses om en månad. Linnea ska ta sin "månads oskuld" nu också. Det är stort. GRATTIS!

We gonna miss u soo much.... NOT! :P

Förutom er som känner er träffade. Er kommer vi "missa" (se vi börjar redan komma in i engelskan)

63175-669

KÖSS

Kommentarer
Postat av: Sahar

dqoirhöqoeuhröoawsdaiksbhdalidhbeqkdr!!!!!!!!!!!!!! ville bara att ni ska veta hur jag känner just nu! EXAKT SÅ! jaman ;) tro fan att ja o min göteborska kommer sakna er! och glöm inte 3 gayvänner vill ja ha :D

2008-04-28 @ 01:54:25
Postat av: julia

kommer också sakna er!! kajjiiiin! men jag kommer o hälsar på most definately! pössss

2008-04-28 @ 19:32:01
Postat av: teresa

karin du får aldrig sluta blogga... jag skrattar varje gång

2008-04-28 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0