På den gamla goda tiden...

Jag kommer ihåg när jag var lika gammal som Greta. 4+ typ. Känslan man hade i kroppen. Jag kommer ihåg hur jag lekte med mina leksaker. Hur KUL det var! Gosedjuren var favoriterna. Men även Barbie-ben (ja, jag drog av benen på Barbien och lekte med dem istället för hela dockan). Brutalt, men that's me. Även "Djuraffären" var en favvis. Remember?

Jag var en sur jäkla grinunge när jag var liten :) Tjock som Anna Book (nä, gud va taskigt Karin). Alla som log mot mig fick en dödande hatblick till svar; PRATA INTE MED MIG!!! Mammas lilla ängel haha

    
(Jag ser iaf glad ut på korten. Ovanligt).

Kommentarer
Postat av: märt

SÖÖÖT

2008-04-25 @ 13:15:17
Postat av: märY

haha vadå "märt".....

2008-04-25 @ 13:16:01
Postat av: Kala

HAHAHAHAH! "Märt"

2008-04-25 @ 13:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0