Morgonkaffe

Om 50 minuter ska jag befinna mig på AJS reklambyrå för en intervju. Jag är trött.

Jag funderar på om jag ska ha glasögon eller inte? Man ser ju lite smartare ut med det men samtidigt så ser jag inte så bra med dem på långt håll. Kanske lite dumt om jag går in i väggar och sånt? Kanske inte så bra första intryck?

...och så funderar jag på om jag ska ha utsläppt eller uppsatt hår. Jag tror det får bli någonting mittemellan.

...jag är tröttttt buhuhuhuhu.

Jag tar mig en liten titt på videon på den lilla vita hunden igen. Skrattar lite. Men sedan dyker Teresas kommentar upp i huvudet "vem e du egentligen karin? hunden gör att jag vill börja gråta... ser ju ut som den lider jättemycket. har fradga i munnen.". Jag tittar på hunden igen. Försöker tycka synd om den. Men sedan... HAHAHAHAHAHA.....

Jag är en hemsk människa.

Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0