Liten-vit-fluffig-fragmahund-Design AB

Jag ska starta eget företag. Designföretag. Jajjamensan.
Det måste man ha om man ska jobba som frilansare.

Jag sitter och försöker tänka ut ett lämpligt namn, men det är skitsvårt. Vi satt vid middagen och försökte brainstorma lite men det blev mest flum av det. "Karins lilla företag *Puss och Kram*" eller "KalaKoala Design" eller "Karins Hund-dagis och Design företag" eller "Hamsterfabrik och Design" ....ah ni fattar grejeeen. (Från HippHipp. "Janssons ost och fängelse" hahah). Kul.
Helt plötsligt när jag sitter i mitt rum kommer papi och smäller upp dörren...
"Åh, Opeeen Doooors.. design?". Tyckte han var jätte bra förslag! Men jag vet inte... har ni några förslag?

63175-639

Fluff-Puppy Design AB?

Dying Dog Design AB?

Fragma Design AB?


Retarded-White-Puppy Design AB?

Rätt nice ändå...

(Jag älskar er också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0