Käryn goes ansvarstaging

...dags att ta tag i framtiden då.
Har suttit hela kvällen och skickat ut typ hundra mail till olika reklambyråer i Göteborg. Hoppas på att få bli medhjälpare/assistent/frilansare någonstans.

Först ville jag få jobb i någon liten söt butik. Stå och sälja skor eller något.. men, neh (eller så gör jag båda). Fast jag kommer tjäna på att jobba som assistent nånstans på nån byrå. Arbetslivserfarenhet. Ju snabbare jag får erfarenhet, desto större chans är det att jag kommer in på en skola. Och ju snabbare jag kommer in på en skola, desto fortare får jag ett jobb. Och ju fortare jag får ett jobb, desto fortare har jag mitt drömjobb i USA (och en fin lägenhet i något mysigt kvarter, en snygg man och... en mini-karin med afrotofsar?)....

ho ho hooo....

63175-633


Imorgon ska jag klippa miiiiig! F*n vad underbart! ...eller kanske inte? Dom kommer vilja klippa av mig hela håret. På riktigt. Jag undrar hur jag ser ut i kort hår? Det får vi se imorgon..

...och imorgon ska jag och Linnea baka "födissidacks" tårta. De två tvilling-jätte-bebisarna fyller år. Ulfis och Jalle. Grattis!

Fast jag har ju glömt att skriva att vår kära Sahar fyllde 20 igår! GRATTIS till dig med darling. Hoppas du blev glad för dina presenter (speciellt intimservetterna).

Tjing..




Kommentarer
Postat av: Sahar

hahaha söting! tro fan att jag blev glad ;) lite bara att inte twensen fick nåra haha :P (L)

2008-04-17 @ 00:26:12
Postat av: Sahar

lite SYND bara.. skulle det stå :)

2008-04-17 @ 00:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0