Käryn dödar träfågel

Jag drog sönder mitt dyra fågelhalsband.

Ge mig ett J. Ge mig ett E. Ge mig ett T. Ge mig ett L. Ge mig ett A. Ge mig ett G. Vad blir det? JETLAG!! jag hör inte! JETLAAAAG!!!

Jag och Linnea mår piss. Känns som att hjärnan sitter fast i ett skruvstäd. Me vi är två om det iaf. Kan jetlaga tillsammans. Alla andra (7) rumskamraterna är ute på vift. Dansar lite och så. Jag och L orkar inte. Trötta.

Idag har vi shoppat lite nere i Soho. Hittade lite grann. Fick ett par jättesöta converse för 45 dollar plus en date. Det ingick. Ganska bra kap ändå.

Tjej: What do u think about my hat? (visar mig en halvful hatt)
Jag: Ehm.. maybe with the right accessories?
Tjej: That means u think my hat is ugly.
Jag: No no... i didnt mean that..
Tjej: U think my hat is ugly...
Sen gick hon.  Men... u know :)

I (L) NY

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du luktar gott karin. jag älskar att bita på dina lår. mmm din lilla godisbit

2008-04-30 @ 01:27:51
Postat av: Sahar

vill också ha en ful hatt :(, saknar er redan!

2008-04-30 @ 12:21:36
Postat av: Linnea

saknar dig med sahar, du skulle vara här med oss! jag klarar inte av att inte kunna ringa fyrtioelva gånger om dagen till dig :( miss u and love u!

2008-04-30 @ 16:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0