Jag reflekterar

Egentligen. Varför bloggar man?

Eller rättare sagt. Varför bloggar jag?
Det finns folk som verkligen är jätte duktiga på att skriva.. poetiska. Folk som har intressanta åsikter. Folk som verkligen skriver om spännande saker. Folk som modebloggar?

Men vad skriver lilla Käryn om? "Idag har jag städat mitt rum."
haha.

Fast ändå. Det är så mysigt att sitta här och skriva lite. Även fast man inte skriver om något speciellt. Lägga ut lite bilder (t.ex. på en mops i Musse dräkt). Känna sig lite som Carrie (suuure).
Helst av allt skulle jag vilja ha en liten laptop. Som är bara min. Som man kan krypa upp i soffan med.. och ha en liten kopp te bredvid sig och en liten torr skorpa. Eller en feting kanelbulle? Gud vad sugen jag blev på det nu då...
Jag skulle vilja vara poetisk också. Fast, det är jag ju. Jag kan skriva en dikt? Just for you...

....
nä jag kom inte på nåt.


Se, vad skriver jag om egentligen? :D

Underbart..! Straight from the heart <3


Myslåt

Kommentarer
Postat av: Anonym

FORTSÄTT SKRIVA! SÅ KUL ATT LÄÄÄÄSA!

2008-04-18 @ 11:24:02
Postat av: TK

okääj :)

2008-04-18 @ 11:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0