Hypad

Det är mycket som är bajs när jag tänker på det, fast idag var en väldigt bra dag!

Jag och Linnea låg ute och solade på altanen och lyssnade på "Ta mig till havet". Riktigt mys, även om L inte var så pratglad av sig ;) Hot hot hot var det.. Fick lite färg tror jag :) Hejja Sverige.

63175-638

Idag tog jag lite klasser på DA också. Tre lektioner i rad. Ouch.... min kropp. Men det var riktigt kul faktiskt (även om det gick skit). Försökte tänka bort det och bara dansa... typ.. Fick t.o.m gåshus på hypen för jag var så glad!! Dansglädje!!

Skickat över pengar till Teresa nu till min första hyra i NY. Känns braooo.. Snart åker vi! Om en halvtimma är det en vecka kvar :)

L: På lördag ska vi ha avskedsmiddag!!
Z: För vilka?
L: Oss!!
Z: Karin...? IGEN?!

haha... baj baaaj

 
Denna vackra video är tillägnad Linnea. Ett litet charmtroll. Se, lyssna och njut haha...
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha tack älskling!

2008-04-21 @ 23:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0