Hejdo

Om ungefär 26 h åker jag och Linnea till flygplatsen! ;)

Har lite ångest inför morgondagen! Vet inte hur jag ska hinna med allt?! Får gå upp jätte tidigt och sätta igång...

( Bara så du vet Sahar så har jag stått och handtvättat ditt fina linne nu inatt så det blir extra rent och fint och hängt upp det på en galge. Tvättat det med kärlek :) )

Fösörk lsäa dteta. Vsist fgnuarer det? Ksnogitt va? Jag kenänr fmeotn gnöra garieffr men äevn tgujo lbseksia drävg hsmaartr.
 
No life.

Jag kom på en sak nu. Jag har typ inte träffat min familj alls mycket sen jag kom hem från min andra resa. Jag har nästan inte pratat med dem? Och nu åker jag iväg igen. Jag har lite dåligt samvete faktiskt. Jag är bara hemma, äter upp deras mat, stökar ner lite, spelar fög hög musik och sedan drar iväg med deras bilar och kör upp deras bensin. Vilket hemskt barn jag är.
Fy på daj Karin Fyyyhyhhy på daj....

Nä jag får väl baka scones till frukost eller något imorgon för att hamna på pluslistan igen kanske?


..I wsih we culod see if we colud be stemonihg?

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 02:59:13
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Sahar

haha söting! det hade inte behövts! hade nästan vart lite mysigt o ha lite karin kvar på linnet som ja kan lukta på när jag saknar er! haha mmm ;P

2008-04-27 @ 11:01:40
Postat av: TK

hahaah mmmmm karins gamla träningslinne Mmmmmm!! ;)

2008-04-27 @ 13:23:56
Postat av: Linnea

bara timmar kvar nu babe! wihiii

2008-04-27 @ 17:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0