Funtimes

Jag sitter och tittar igenom alla bilder och filmer från resan för att sortera ut vad jag ska använda till albumen som jag ska göra. Hittade lite videos som påminner om vad mkt kul/konstigt man gjort egentligen..

Kambis

Detta är jag och min vän Nak från Kambodja. Han är jätte jobbig. Han höll mig sällskap när J var ute på äventyr i natten. Är så trött på honom så jag pratar svenska till honom.. orka bry sig. (Alltså jag ligger inte så nära honom som det ser ut på videon. Bara kör upp kameran i fejan på honom. Ni kan vara lugna hehe).

Ensamfylla i Melbourne

Melbourne. Jag och J får en egen liten fylla. Klockan var 19.00. Sjunger, i hissen. Fint minne. "Hej allihopa"..

Bobby hjälper Lina

Bobby vill alltid hjälpa till. På hostelrummet i Airlie Beach. Lina ser ut som en korv. Jag städar lite i bakgrunden. Hostel life (L)

*Bästa resan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0